2015. május 10., vasárnap

Loch Lomond túra

Erőteljesen nedves idő fogadott minket mire Loch Lomondhoz értünk a délelőtt folyamán. Épp sikerült elcsípni az induló kompot Tarbet Inversnaid között, ami a tó túloldalára viszi át az embert.

röviddel indulás után egy Loch Lomond kompon

ködös part

Átérve megcsodáltuk az Arklet Falls vízesést és Loch Lomond partján sétáltunk É felé a West Highland Way-t követve.

Arklet Falls vízesés

Inversnaidben

Arklet Falls vízesés fölött

Arklet Falls vízesés fölött a gyalogos hídon

vízerőmű

Próbáltuk megtalálni a Rob Roy's Cave barlangot, sajnos sikertelenül, de legalább felmásztunk a tó melletti dombokra.

Loch Lomond látképe

Miután bőrig áztunk az esőben szerencsére sikerült az Inversnaid Hotelban kutyával is melegedni amíg a visszafele induló kompra vártunk.

megázott Szimpi visszafelé a kompon

Szállásunk felé menet egy apró úton, a B8074-en haladtunk keresztül közvetlenül az Orchy folyó mentén Glen Orchy völgyében. A gyönyörű vidéket csodálva egyszer csak egy hatalmas vízesés bukkant elénk a folyón, az Eas Urchaidh. Ezután Glencoe-ig vitt minket az utunk egy jó kis vacsora előtt.

B8074 Glen Orchy völgyében

Orchy folyó

Eas Urchaidh vízesésnél

Glencoe Rannoch Moor felől fényképezve

Glencoe hegyi üdülő, háttérben az Etive folyó valamint Beinn a Chrulaiste és Meall Bhalach csúcsok