2016. február 16., kedd

Cairngorms 5. nap

Túra, 5. nap:


Összesítés:
Táv: 3,12 km
Emelkedés: 23,8 m
Térképek (Ordnance Survey):



A kellemes este után kipihenten ébredtem, habár egész este lehetett hallani és érezni az erőteljes szelet, többek között ez miatt is nagyon kellemes volt, hogy erdős részen táboroztam.
Pakolászás közben szokásosan megfőztem a reggelimet és 9.45-kor elindultam a rövid sétára Aviemoreba.

 reggeli főzés és pakolászás közben

 és már kész is


 a korábban már megismert cimbiktől ma reggel elköszöntem




 Dell farm


reggel sikerült a jeget letördelni a cipőfűzőmről, kb mehetnék is bálba olyan szép lett

 Druie folyó

 A tegnap megmászott hegyek a távolban ma már nem voltak fehérek, úgy fest este a hó nagy része elolvadt rajtuk.

 Inverdruie

 Cairn Gorm sípályák lezárva...

 ... a viharos szél miatt. Ez alatt konkrétan azt értettek, hogy a nap folyamán a szélerősség elérte a 130 km/h-t. Úgy fest szerencsésen időzítettem a túrát.


Spey folyó

 Aviemore főutca nyugati széle

 McDonald hotel

Cairngorm hotel

Aviemore vasútállomás

Bye-bye Cairngorm, igazi élmény volt!