2017. május 6., szombat

Skye 7. nap - Glen Sligachan - Sligachan Hotel

7. nap

Glen Sligachan - Sligachan Hotel

Ma ébredés után csak össze kellett pakolni és a maradék néhány km-t lesétálni a buszmegállóig, valamint érzékeny búcsút venni ettől a mesébe illő tájtól.

Mire reggel felébredtem a napfény már a glen mélyebb részeire is lemerészkedett.

Sziklák.

Átkelő egy kisebb vízfolyáson.

Glen Sligachan északról.

És máris látótávon belül volt a hotel, ami a buszmeg mellett van.

Túrázók a glen belseje fele.

Új és régi híd a hotel mellett.

Egy ideig ezt a dolmányos varjút figyeltem ahogy a sűrű növényzetben kutatott.


A híd mellett a folyóparton vertem tanyát arra az időre, amíg a buszra vártam. Közben főztem egy tízórait is.

Egy szobor örökíti meg a terjes Cuillin hegyláncot, aminek a segítségével könnyű volt felidézni, hogy merre jártam a napokban.  Hatalmas élmény volt az elmúlt egy hét, így egy darabig eltartott mire ismét végigjártam a teljes utat fejben is.

piros: 1. nap: Blaven, Clach Glas
zöld: 2. nap: Sgurr nan Stri, Gars-bheinn
sárga: 3-4 nap: a Gerinc

És végül egy utolsó pillantás!