2016. július 19., kedd

Snowdonia 2016 3. nap

Túra, utazás 3. nap


A tegnapi rendkívül eseménydús túra után jobbnak láttam reggelre ébresztőórát beállítani, mivel 6:40-kor már indult a buszom Llanberis központjából.

 Ébresztő 5:30-kor. Odalenn Llanberis még ködben úszkált helyenként.

 Regglizés előtt praktikus leellenőrizni, hogy mi is van a bőgrében. Ez a kék futrinka úgy gondolta, hogy kicsit gazdagítja a reggeli menüt, de inkább maradtam a szokásosnál.

 Ködös vízpart a város mellett.

 Meddő hányók Llanberis fölött.

 Moel Eilio káprázó napsütésben már kora reggel.

 Derlwyn apró csúcsa közvetlen előttem észak felé. Tegnap este a jobb szélen lévő a sziklákon bolyongtam egy ideig, miközben keresgéltem az alvóhelyemet.

 6:13-ra megreggelizve, felöltözve, összepakolva.

 A kőfalon átmászás a reggeli nyújtást tökéletesen helyettesítette.

 A fal ezen oldalán sűrű erdő volt, ami korán reggel kicsit több volt a kelleténél.

 Ekkorra már kezdtem félni, hogy nem érem el a buszt, de a patakban még egy gyors reggeli mosakodás azért kellett.

 Úgy gondoltam, hogy inkább biztosan érjem el a buszt, úgyhogy a mocsaras erdőn keresztül 5 perces futást követően a főúton találtam magam. Ebben az 5 percben jobban összekoszoltam magam, mint az elmúlt 2 nap alatt összesen, de legalább már célegyenesben voltam és még 10 perc volt a busz indulásáig.

 A busz indulása előtt 4 perccel megérkeztem a megállóba.

 A kihalt főút balra...

 ...és jobbra.

Ezután felpattantam az Express Motors 85-ös járatára, ami Bangorba vitt át. Buszozás közben a reggeli vidéki Wales egy hétköznapjába belecsöppenni is érdekes élmény volt.

Majd Bangorból indultam tovább Londonba, ahol egy kis láblógatás után a southamptoni buszra ültem fel végül és este 11-re már otthon is voltam.

Ez alkalommal Snowdonia ismét felejthetetlen kaland volt.