2016. június 17., péntek

Assynt 6. nap - Ardvreck Kastély - Inchnadamph

Túra, 6. nap - Ardvreck Kastély - Inchnadamph:

Összesítés (Ordnance Survey):
Táv: 3.16 km
Emelkedés: 81,3 m


Ma reggelre állítottam be ébresztőórát, de nem volt szükség rá, szokásosan a pacsirtákkal együtt keltem magamtól 5:30-kor.

A Nap is már fenn volt, várva-vártam, hogy a kastélyt is megvilágítsa a fénye.

Visszatértem az épület romjához a puha fűvel borított domboldalból hogy reggelit készítsek és összekészítsem a cuccaimat indulásra készen.

Nem csak én választottam ezt az időpontot falatozáshoz, ez a futrinka épp mellettem költötte el a reggelijét.

Amíg főtt a reggeli addig körbefotóztam a környéket ilyen fényviszonyok mellett. A "házam" Quinaggal a háttérben.

Dombok Inchnadamph felé.

Calda Ház Inchnadamphfal a háttérben.

Közben megérkezett a napfény Ardvreck Kastélyhoz is.

Ardvreck Kastély Beinn Gharbh heggyel a a háttérben.

Kíváncsi szarvas.

Quinag és Achmore Farm.

Szarvas Achmore Farm előtt.

A táborhely.

Quinag az ablakban.

Hűl a reggeli. Egy részét üvegben elvittem magammal eszegetni az úton, így 6:20-kor el tudtam indulni Inchnadamph település felé, ahol a helyi buszra 8:05-kor kellett felszállnom.

Az útba egy patakban fürdés is belefért. Idelenn a szélcsendes völgyben a csípős legyek úgy megleptek, hogy mire felöltöztem már majdnem ismét megizzadtam a csapkolódásban.

Réti pityer.

Kastély és Loch Assynt tó.

Az esti táborhelyem ebből a szemszögből.



A kanyargó Loanan folyó itt torkollik Loch Assynt tóba.

  Inchnadamph települése: egy maroknyi ház és egy hotel.

Conival (a középső hegycsúcs) ma csodaszép tiszta kilátást nyújtott, ahogy innen láttam.


Telefonfülke Inchnadamphban.

Errefelé mindeütt szarvasok kóboroltak... jobban mint eddig bármerre.

A település mögötti dombokat használva hátulról kerültem meg azt.

Inchnadamph, háttérben Canisp csúcsa.


A Trallgill folyó mentén haladó úton kisétáltam a főútra.

Szarvasok és emlékmű a kis dombon.

  Szarvasok Quinag előtt.

Inchnadamph közepén, a távolban Canisp tetején hömpölygő felhő.

Újabb csorda.


Itt megfogalmazódott bennem egy olyan gyanu, hogy ezt a települést igazából csak szarvasok lakják, aztán egy negyed órával később találkoztam egy emberrel is.







Kint a főúton.

Emlékmű és Quinag.

Itt még mindig esélyes volt, hogy itt szarvasuralom van.

A buszmegálló. Ha esetleg nem találod a táblát az csak azért van mert a busz csak megáll az út szélén a hotel előtt, feltéve hogy leinted.

Inchnadamph Hotel.

Pápá Assynt, irány Ullapool ahol az invernessi buszra szálltam később át.